Кошик
189 відгуків
+380 (96) 953-30-22
Йохансану 11, Олександрія, Україна
GalaxyGlue
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Політика повернення й обміну товарів Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення й обміну Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Умови повернення товарів належної якості Продукція, придбана в магазині, поверненню не підлягає, за винятком окремих ситуацій. Особливі умови для лакофарбової продукції: Повернення лакофарбової продукції неможливий згідно зтюпленням 25 закону «Про захист прав споживачів» («Навіть споживача на обмін товару належної якості»). Лакофарбова продукція входить до переліку незадоволених товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну. Неможливо повернути або обміняти товар на аналогічний іншому фасоні, розміру, відтінку тощо. Також не підлягає поверненню: Товар, придбаний у великих обсягах, якщо він залишився невикористаним покупцем. Продукція, яка перестала задовольняти смакові переваги клієнта. Товар, з яким покупець міг попередньо ознайомитися за зразками або в каталозі. Загальні умови повернення для інших категорій товарів: Повернення й обмін можливий у разі дотримання таких умов: Товар не був в експлуатації, немає слідів використання (дряпини, потертості, плями та інші пошкодження). Збережено повну комплектацію й заводське паковання. Всі ярлики та маркування на місці. Товар зберіг товарний вигляд і споживчі властивості. Покупець може обміняти товар на: Ідентичний за вартістю, але інший варіант (якщо є в наявності). Будь-який інший товар із доплатою або поверненням різниці в ціні. Як оформити повернення або обмін: Зв'язатися з менеджером телефоном: +380969533022, вкажіть номер замовлення та причину повернення. Відправте товар через Нову пошту. Зворотна доставка — завдяки покупцям. Повернення грошових засобів: Після отримання та перевірки товару повернення коштів відбувається упродовж 3 робочих днів. ВАЖЛИВО: Вік можливий тільки після отримання оригіналу акту повернення. Під час обміну відправлення нового товару відбувається впродовж 3 робочих днів після перевірки поверненого. Повернення або обмін товарів із дефектами: Якщо в товару виявлено виробничий брак, обмін або повернення можливий за наявності: Акта із сервісного центру виробника, що підтверджує наявність істотного дефекту. Повної комплектації товару

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner